piątek, 25 lutego 2011

KAMIZELKI ODBLASKOWE – CIĄG DALSZY…


Nie myślałem, że temat bezpiecznej jazdy w kamizelkach odblaskowych wywoła takie zainteresowanie. Potwierdza się, że to ważna kwestia naszych rowerowych wyjazdów.
W telewizji aktualnie leci reklama: BĄDŹ WIDOCZNY NA DRODZE. Można się cieszyć, że myślimy podobnie. Dziś jednak chciałbym pokazać list jaki otrzymałem od Pawła z Kalisza.
Na tak zdecydowane poparcie promowania bezpieczeństwa postanowiłem zamieścić jego treść:
"Popieram jazdę w kamizelce. Nie zawsze w niej jadę – ale jak już jadę 
– to jest to zawsze kamizelka pomarańczowa.
 Czuje się w niej taki lepszy – bo jestem lepiej widoczny. 
Mniejszy stres dla mnie – jak i dla kierowców samochodów 
– którzy nie muszą się bać, że w ostatniej chwili zobaczą przed maską 
ciemno ubranego rowerzystę !!!
A wiecie że kolor pomarańczowy jest tym kolorem 
- który również z kosmosu jest najlepiej widoczny?
Czytałem o tym. 
Mam jednak cichą nadzieję że może w przyszłości  
sam się o tym przekonam i... zobaczę Ziemię z kosmosu ! ! !  Może ?
Pożyjemy - zobaczymy. Do zobaczenia na trasie rowerowej.  Paweł." 
 
Bardzo Dziękuję za ten list…
Myślę, że kolor pomarańczowy będzie już powszechnie widoczny na drogach.
 I pewnie to będą nasi koledzy rowerzyści.
POZDRAWIAJMY SIĘ WZAJEMNIE !!!
Będzie nam raźniej !!! 
Dadaję małą fotkę którą znalazłem w internecie na jednej ze stron przedszkolaków...
Tak więc: Piesi ŻÓŁTE, Rowerzyści POMARAŃCZOWE...
Pozdrawiam Wszystkich !!!

1 komentarz:

Piotr pisze...

Pozdrawiam z Węgorzewa. Od 4 lat robię imprezy pod nazwą "Rowerem do Sianowskiej Krainy w Kratkę".
Więcej info na stronie www.aktywnewegorzewo.pl

Piotr